понеділок, 4 лютого 2019 р.

Квітковий тиждень


Пинка Надія Михайлівна, вчитель 1-Б класу Сокальської ЗШ I-III ступенів № 4 Львівської області.

1 день Перші квіти весни
Конспект занять  інтегрованого навчального дня у 1 класі
Інтегровано зміст предметів, види діяльності:природознавство, українська мова.  математика, образотворче мистецтво.

Тема. Загальне ознайомлення з першими весняними квітами
Ключові компетентності
·        Учень/ учениця усно висловлює власну  думку
·        уважно слухає вчителя, співрозмовника та  відповідає на запитання
·        регулює дихання, силу голосу і темп мовлення , відповідає чітко, виразно читає  напам’ять поезію
·         підтримує порядок на робочому місці
·        співпрацює у групі, парі, бере участь в іграх
·        з повагою звертається до вчителя, учнів
·        оцінює свою діяльність за орієнтирами поданими вчителем


Предметні компетентності
Початковий рівень:
·         Учень/ учениця має уявлення про приналежність рослин до живої природи
·         може назвати відомі весняні квіти
·         знає де ростуть квіти
·         упізнає квітку за її словесним описом
·         читає вголос доступні тексти
·         списує друковані та рукописні тексти, дотримуючись каліграфічних вимог
·         читає задачу
·         впізнає геометричні фігури
·         уміє малювати на площині фарбами
·         вміє передавати свої захоплення в малюнках
·         має уявлення про виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу
·         дотримується правил безпечного користування художніми матеріалами та інструментами
Середній рівень:
·         Учень/ учениця пояснює значення слова квіти-рослини-живі організми
·         пояснює призначення квітів у житті
·         розрізняє трав’янисті рослини, виділяє первоцвіти серед інших квітів
·         декламує поезію про весну, квіти
·         розуміє зміст прочитаного
·         виділяє умову і запитання про що йдеться в задачі, числові дані й шукане
·         визначає одноцифрові та двоцифрові числа
·         подорожує лабіринтом
·         повністю заповнює аркуш зображення
Достатній рівень:
·         Учень/ учениця списує навчальні тексти, виконує мовні завдання
·         читає слова з пропущеними буквами
·         описує квітку
·         відповідає на поставлені запитання
·         розгадує кросворд
·         складає нові слова
·         переказує зміст казки
·         складає прості речення, пише під диктовку, визначає наголос у словах
·         розповідає про свої спостереження за весняними квітами
·         знає квіти,які знаходяться під охороною, записані у Червону книгу України
·           розв’язує  прості задачі
·         вимірює довжину, ширину предметів та записує результати вимірювання, порівнює довжини відрізків
·         обчислює значення числових виразів
·         відтворює в інших видах діяльності природознавчі знання про квіти
·         передає стан весняної природи засобами живопису
Високий рівень:
·          Учень/ учениця будує власне  зв’язне висловлювання на задану тему, інценізує
·         складає чистомовки, скоромовки, вірші за даними римами
·         цікавиться таємницями природи, знає чому медунка змінює своє забарвлення
·         складає та розв’язує задачі,обґрунтовуючи вибір арифметичних дій для розв’язання
·         наводить приклади бережного ставлення до природи
·         робить висновок-узагальнення
·         шукає шляхи збереження первоцвітів
·         виявляє емоційне ставлення до краси весняної природи у творах мистецтва та власних віршах
·         висловлює оцінні судження щодо власного малюнка та малюнків однокласників
·         працює у групах на результат.










1 коментар: