Пинка
Надія Михайлівна, вчитель 1-Б класу Сокальської ЗШ I-III
ступенів № 4 Львівської області.
1 день Перші квіти весни
Конспект занять інтегрованого
навчального дня у 1 класі
Інтегровано
зміст предметів, види діяльності:природознавство, українська мова. математика, образотворче мистецтво.
Тема. Загальне ознайомлення з першими весняними квітами
Ключові компетентності
·
Учень/ учениця усно висловлює власну думку
·
уважно слухає вчителя, співрозмовника та відповідає на запитання
·
регулює дихання, силу голосу і темп мовлення , відповідає
чітко, виразно читає напам’ять поезію
·
підтримує порядок
на робочому місці
·
співпрацює у групі, парі, бере участь в іграх
·
з повагою звертається до вчителя, учнів
·
оцінює свою діяльність за орієнтирами поданими вчителем
Предметні компетентності
Початковий рівень:
·
Учень/ учениця має уявлення про приналежність рослин до
живої природи
·
може назвати відомі весняні квіти
·
знає де ростуть квіти
·
упізнає квітку за її словесним описом
·
читає вголос доступні тексти
·
списує друковані та рукописні тексти, дотримуючись
каліграфічних вимог
·
читає задачу
·
впізнає геометричні фігури
·
уміє малювати на площині фарбами
·
вміє передавати свої захоплення в малюнках
·
має уявлення
про виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу
·
дотримується правил безпечного користування художніми
матеріалами та інструментами
Середній рівень:
·
Учень/ учениця пояснює значення слова квіти-рослини-живі
організми
·
пояснює призначення квітів у житті
·
розрізняє трав’янисті рослини, виділяє первоцвіти серед
інших квітів
·
декламує поезію про весну, квіти
·
розуміє зміст прочитаного
·
виділяє умову і запитання про що йдеться в задачі,
числові дані й шукане
·
визначає одноцифрові та двоцифрові числа
·
подорожує лабіринтом
·
повністю заповнює аркуш зображення
Достатній рівень:
·
Учень/ учениця списує навчальні тексти, виконує мовні
завдання
·
читає слова з пропущеними буквами
·
описує квітку
·
відповідає на поставлені запитання
·
розгадує кросворд
·
складає нові слова
·
переказує зміст казки
·
складає прості речення, пише під диктовку, визначає
наголос у словах
·
розповідає про свої спостереження за весняними квітами
·
знає квіти,які знаходяться під охороною, записані у
Червону книгу України
·
розв’язує прості задачі
·
вимірює довжину, ширину предметів та записує результати
вимірювання, порівнює довжини відрізків
·
обчислює значення числових виразів
·
відтворює в інших видах діяльності природознавчі знання
про квіти
·
передає стан весняної природи засобами живопису
Високий рівень:
·
Учень/ учениця будує
власне зв’язне висловлювання на задану
тему, інценізує
·
складає чистомовки, скоромовки, вірші за даними римами
·
цікавиться таємницями природи, знає чому медунка змінює
своє забарвлення
·
складає та розв’язує задачі,обґрунтовуючи вибір
арифметичних дій для розв’язання
·
наводить приклади бережного ставлення до природи
·
робить висновок-узагальнення
·
шукає шляхи збереження первоцвітів
·
виявляє емоційне ставлення до краси весняної природи у
творах мистецтва та власних віршах
·
висловлює оцінні судження щодо власного малюнка та малюнків
однокласників
Цікаво. Продовжуйте й такому ж настрої...
ВідповістиВидалити